Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Varázspálca díjas gödöllői pedagógus és közösség 2022-06-01 14:09:49 Lugosi Zsuzsa, az Erkel iskola logopédiai tagozatának munkatársa, és a Petőfi iskola közössége részesült a Szurikáta Alapítvány elismerésében
Megvalósult és leendő középület-fejlesztések Gödöllőn 2018-01-28 17:19:22 Közel 2,6 milliárd forintos kormányzati támogatást kap a premontrei perjelség a helyi célokra Lezárult a Petőfi iskola és a MUZA energiahatékonysági rekonstrukciója
Két gödöllői iskolát terveznek átszervezni 2016-04-29 11:14:35 A Petőfi iskola német nyelvoktatásának módosítása és a Hajós iskola feladatbővülése esetében az önkormányzat elfogadta a KLIK javaslatát
Árpacsírák is látják a gödöllői focimeccseket 2013-09-22 11:22:24 A TEVA TAO-ja is ott áll a Táncsics Mihály úton átadott új műfüves labdarúgó-pálya megvalósulásának anyagi hátterében
Bontással indult a tornacsarnok bővítés 2013-03-13 15:32:21 Közel 150 millió forintból számolják fel a Petőfi iskolában a beltéri sportolási lehetőség szűkösségét